صدرا کوچولو عشق مامان و بابا

وزن گیری

1395/1/29 16:56
نویسنده : مامان صدرا
85 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم تا  الان 29 هفته س که با هم هستیم.اینکه زودتر از اینها نوشتن رو شروع نکردم وضعیت نه چندان مناسب جسمی و افکار درهم ریخته م بود.تا اوایل ماه 5 بسیار پرخواب بودم و ویار سخت و بی اشتهایی شدید داشتم.ماه 6 رو به امور تحصیلی و خرید وسایل خوشگل و کوچولوت گذروندم و احساس می کنم این روزا وقت بیشتری برای وبلاگ نویسی دارم.بخصوص که حرکاتتم واضح و سنگین تر شده و باورپذیر تر شده ای عزیزم.دوست دارم هر موقع تونستم چند خطی برای تو،دسته گلم بنویسم .این روزا بیشتر هم و غم من وزن گیری صحیح توئه.من خیلی وزن اضافه نکردم(7 کیلو)  ولی شکر خدا وزن تو تابحال مطلوب بوده  و الان 1250 هستی که بد نیس.همه ش خوراکی های شیرین و  پروتئین می خورم و استراحت می کنم تا صدرای تپل مپل   زودتر بزرگ و سرحال بشه!!!! برات آهنگ های مختلف می ذارم و باهات صحبت می کنم تا با دنیای اطرافت اشنا و اخت بشی.

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)